Tuesday, June 06, 2017

Good time.

I woke up yesterday and discovered my little finger on the operated hand, the one the doctor put screws into, is very swollen and red. I called him and he told me to go to the pharmacy to get TriBiotik, an ointment containing three antibiotics, put it on my finger and come to his office tomorrow at 14:30. It seems I have an infection in it.

On the bright side, it is a nice, sunny day today. I met with Radek and spent most of the time telling him how I built my house in Michigan and my adventure living there. We did some Spanish studying together and I learned a few new things. Thursday morning Joan and I are going to his house at 9:00 and we're going to watch a re-run of the Wednesday night championship basketball game 3 between Golden State and Cleveland. He is going to make breakfast and it should be a good time.

I'm always on the lookout for interesting places to visit and I came across this abandoned town in Spain. I don't know if we would ever go there but it does look interesting.........http://www.abandonedspaces.com/uncategorized/an-abandoned-italian-village-that-keeps-its-silence.html.

Obudziłem się wczoraj i odkryłem mój mały palec na obsługiwanej ręce, ten, do jakiego lekarz włożył, jest bardzo spuchnięty i czerwony. Zadzwoniłem do niego i powiedział mi, żebym poszedł do apteki, aby dostać TriBiotik, maść zawierającą trzy antybiotyki, położył ją na palcu i przyszedł do biura jutro o 14:30. Wygląda na to, że mam w nim zakażenie.

Po jasnej stronie jest to ładny, słoneczny dzień. Spotkałem się z Radkiem i spędziłem większość czasu mówiąc mu, jak zbudowałem mój dom w Michigan i moją przygodę mieszkającą tam. Zrobiliśmy trochę hiszpańskiego studiowania razem i nauczyłem się kilku nowych rzeczy. Czwartek rano Joanna i ja jedziemy do domu o 9:00 i będziemy oglądać re-run środkowej nocy mistrzowskiej gry w koszykówkę 3 między Golden State i Cleveland. On będzie robić śniadanie i powinien być dobry moment.

Jestem zawsze na poszukiwaniu ciekawych miejsc do odwiedzenia i natknęłam się na to porzucone miasto w Hiszpanii. Nie wiem, czy kiedykolwiek tam pójdziemy, ale to wygląda ciekawie ......... http: //www.abandonedspaces.com/uncategorized/an-abandoned-italian-village-that-keeps-its -silence.html

No comments:

Post a Comment