Friday, May 05, 2017

Thanks!

I would like to say thanks to you who have read my letter in Gen Dobry and taken the time to write to me. Since my own genealogy research is pretty much at it's end I don\t mind taking the time trying to help you start or continue yours. It's still exciting to make new discoveries, whether it's about my family or yours.

It's nice to be back home and renewing conversations with my language exchange partners. Yesterday I had two, one Polish, one Spanish. Today will be the same and then we go food shopping for the week.

Actually, my laptop shut down again during my first conversation and before my second one began so I had about half of one conversation. Earlier I went to have some pre-hand surgery blood tests done and they took six viles out of me. First time that's ever happened. The good news is the clinic has automated even more and now the results are available online.

Chciałbym podziękować tym, którzy przeczytali mój list w Gen Dobry (portal Polish Roots przyp. A.S.) i poświęcili czas na napisanie do mnie. Ponieważ moje własne badania genealogiczne są prawie na ukończeniu, nie mam nic przeciwko temu by poświęcić trochę czasu starając się pomóc Ci rozpocząć lub kontynuować Twoje. Robiąc odkrycia jest nadal ekscytujące, niezależnie od tego, czy chodzi o moją rodzinę czy Twoją.

Miło być w domu i wznawiać rozmowy z moimi partnerami z wymiany językowej. Wczoraj miałem dwie, jedną polską i jedną hiszpańską. Dzisiaj będzie tak samo, a potem jedziemy na zakupy na cały tydzień.

Właściwie mój laptop znowu wyłączył się podczas mojej pierwszej rozmowy i przed drugą zaczął się zamykać, więc miałem około pół rozmowy. Wcześniej poszedłem zrobić kilka testów krwi przed operacją chirurgiczną, gdzie  pobrano sześć fiolek. Po raz pierwszy tak się stało. Dobrą wiadomością jest to, że klinika zautomatyzowała się jeszcze bardziej i teraz wyniki są dostępne online.

No comments:

Post a Comment