Wednesday, February 15, 2017

I knew it !

GO Weatherman ! 2 days in a row of sunshine as predicted, a miracle. Almost Spring-like also, 8c.

I knew it was too good to be true! I tried calling Joan four times today and got the message. "Your party is not available, we will let you know when she is". Of course, she was available, it's just that Orange service wasn't working again. I called and was put on hold for fifteen minutes each time(3) and then stopped trying for the day. I think it's time to go to the office.

I received some good news that a friend of ours is moving back home to Poznań after working there for two years. He worked in the financial area and just got tired of the rat race so he turned in his notice. He's going to take the next year off and just enjoy being back in his home.

GO Weatherman! Zgodnie z przewidywaniami dwa z rzędu słoneczne dni, to cud. Prawie wiosna; również 8C.

Wiedziałem, że to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe! Dzisiaj próbowałem dzwonić do Joan cztery razy i dostałem wiadomość. "Twój rozmówca nie jest dostępny, poinformujemy Cię, gdy będzie". Oczywiście, była dostępna, tylko po prostu serwis Orange ponownie nie działał. Zadzwoniłem i za każdym razem (3) przez piętnaście minut byłem trzymany na linii, a następnie zaprzestałem. Myślę, że nadszedł czas, aby udać się do biura.

Otrzymałem dobre wieści, że nasz przyjaciel wraca z powrotem do domu do Poznania po dwóch latach pracy. Pracował w finansach i po prostu zmęczył się wyścigiem szczurów, więc złożył wypowiedzenie. Chce sobie zrobić rok przerwy i po prostu cieszyć się z powrotu do swojego domu.

No comments:

Post a Comment