Wednesday, January 22, 2014

IE 10 problem.

I've been having trouble this last month getting into my blog using Internet Explorer 10 so now I am using Google Chrome for the browser with my blog. As usual, I've written to several Blogger helplines about the problem and got the response it was an MSN problem. I wrote to them and have had no response at all. It seems whenever some company makes a change to their system they don't take everything into consideration and thus a problem occurs they don't fix. However, for now, Chrome works so if you are having a problem with this blog, try using it.

Today we met with Zbyszek for an hour and a half and talk about various subjects like weather, governments, the meaning of the word zaraz compared to już, long underwear and a little about family histories. Joan and I went to Lidl first to buy a pair of long underwear for me but it's at the end of the promotion and they no longer had my size. Zbyszek told us that he heard our supermarket, Real, is being bought out by the French company, Auchan. The already have several large stores in Poznań and I don't think it will make a big difference in our shopping. He also visited the new shopping center near the train station and although it is big, it is not much different than Galeria Malta.

The cold spell continues in Poznań at least until Monday and maybe beyond. I don't think we'll be going out for any long walks in the next week.  It's better to stay home and keep warm.

W zeszłym miesiącu miałem problemy z dostaniem się do mojego bloga za pomocą przeglądarki Internet Explorer 10 , więc teraz używam Google Chrome jako przeglądarki do mojego bloga . Jak zwykle , napisałem do kilku infolinii Blogger  o problemie i otrzymałem odpowiedź , że to był problem MSN . Napisałem do nich i nie mam żadnej odpowiedzi . Wydaje się, gdy jakaś firma wprowadza zmianę w ich systemie nie bierze wszystkiego pod uwagę , a tym samym problem występuje, którego nie naprawiają . Jednak teraz przy pomocy Chrome blog działa , więc jeśli masz problem z tym blogiem , korzystaj z tej przeglądarki.

Dziś spotkaliśmy się ze Zbyszkiem na półtorej godziny i porozmawialiśmy na  różne tematy , takie jak pogoda, rząd , znaczeniu słowa „zaraz” i  porównaniu go ze słowem „już” , o kalesonach  i trochę o historii rodziny . Pezed spotkaniem Joan i ja poszliśmy do Lidla  kupić parę kaleson dla mnie, ale  jest  koniec promocji i nie ma już mojego rozmiaru . Zbyszek powiedział nam, że słyszał, iż nasz supermarket Real jest wykupiony przez francuską firmę , Auchan . Już kilka dużych sklepów w Poznaniu i nie sądzę, że to będzie mieć duże znaczenie dla naszych zakupów . Odwiedził także nowe centrum handlowe w pobliżu dworca kolejowego i mimo że jest duży, to nie różni się zbytnio od Galerii Malta .


Ciąg dalszy chłodów  w Poznaniu przynajmniej do poniedziałku , a może nie tylko. Nie sądzę, że będziemy wychodzić na wszelkie długie spacery w przyszłym tygodniu . Lepiej zostać w domu i się ogrzać .


No comments:

Post a Comment