Thursday, March 14, 2013

Dead computer!

Only spent 92 zl this week for food shopping on this unusual day with sunshine. Forecasters are predicting a lot of snow for tomorrow but we'll wait and see what happens.

My second, backup computer completely burned out today. Even trying to use the recovery discs didn't work, all I see is a black screen.  Tried pressing the F8 button during startup to get to the Safe Mode but that didn't work either. Did some reading on the internet using the working laptop, followed all instructions and still can't retrieve the operating system. It's 6 years old, maybe that has something to do with it.  I don't know but for now I'm reduced to one computer.

W ten niezwykły dzień zesłońcem na nasze cotygodniowe zakupy żywności wydaliśmy tylko 92 złote.
Prognozy pogody przewidują na jutro duże opady śniegu, ale musimy poczekać i zobaczyć, co się będzie działo.

Mój drugi, zapasowy komputer całkowiciedzisiaj wysiadł. Nawet próba użycia płytydo odzyskiwania plików nie działa, widzę tylkoczarny ekran. Próbowałem naciskając przycisk F8podczas uruchamiania w trybie awaryjnym,ale to nie działa. Używając pracującego laptopa poczytałem w Internecie, wykonałem wszystkie instrukcje i nadal nie możnapobrać systemu operacyjnego.  Komputer ma 6 lat, może to ma coś z tym wspólnego.  Nie wiem, ale teraz jestem ograniczony do pracy z jednym komputerem.

No comments:

Post a Comment