Wednesday, March 14, 2012

Survey and trip.

Thanks to those of you who participated in my poll. It's interesting for me to see that 85% of the people who read this blog are not family members.

Cousin Jan Szumański, living in the U.S., was visited by his sisters with their husbands and they all went on a Caribbean Cruise. Jan always makes excellent photos and videos of  his adventures and the latest are no exception.  You can view his latest trip on the right side of the blog.

Cousin Oliwia wrote and said she will be in Poland for Easter and I hope to have the opportunity to visit with her again.

A new feature has been added to Blogger that shows statistics on page views and I added it to my blog. I never thought, when I started writing this blog 5 years ago, that I would be approaching 200,000 page views someday. Amazing that I still have the same passion for writing it and try to not miss writing it each day. Not everyday has something interesting to write about but I try to find different things about Poland or our family of interest.

Dzięki Ci, którzy uczestniczyli w mojej sondzie. To ciekawe dla mnie, aby zobaczyć, że 85% ludzi, którzy czytają ten blog nie są członkowie rodzin.

Kuzyn Jan Szumański, mieszkający w USA, odwiedził jego siostry z mężami i wszyscy udali się na rejs Karaibskim. Jan zawsze robi doskonałe zdjęcia i filmy o jego przygodach i ostatni nie są wyjątkiem. Można zobaczyć jego ostatni rejs po prawej stronie bloga.

Kuzynka Oliwia napisał i powiedział, że będzie ona być w Polsce na Wielkanoc i mam nadzieję, że okazję odwiedzić z nią ponownie.

Nowa funkcja została dodana do Bloggera, który pokazuje statystyki odsłon i dodałem go do mojego bloga. Nigdy nie przypuszczałem, kiedy zacząłem pisać ten blog 5 lat temu, że będę zbliża 200.000 odsłon w przyszłości. Niesamowite, że wciąż mam tę samą pasję do pisania i spróbuj nie przegap pisania każdy dzień. Nie codziennie ma coś ciekawego do napisania o ale staram się znaleźć różne rzeczy o Polsce i naszej rodziny zainteresowania.

No comments:

Post a Comment