Tuesday, January 17, 2012

Snow! Śnieg!



It snowed a little more last night but only about 1 inch. Todays driving took a little longer because of it but I left ahead of time in order to be on time.  I hate being late for anything.

To get me into the spring mood I started re-reading the "Tales of the Alhambra" by Washington Irving. I've read it twice but each time I read it I get something more out of it, especially since  one of our vist's in the last two years was to the Alhambra in Granada.  If you ever get to Spain it is definitely a MUST SEE place.

So my homework is all done and the correction came back from Z.  Unfortunately there is much more red corrections than I've see in a while.  Boo hoo.

To snowed trochę więcej nocy, ale tylko o 1 cal. Dzisiejsze jazdy trwało nieco dłużej ze względu na to, ale wyszedłem przed czasem, aby być na czas. Nienawidzę być późno na wszystko.

Aby uzyskać mnie w wiosenny nastrój zacząłem ponownego czytania "Opowieści z Alhambry" autorstwa Washingtona Irvinga. Przeczytałem ją dwa razy ale za każdym razem, kiedy czytam to mi coś więcej z niego, zwłaszcza, że ​​jeden z naszych vist w ciągu ostatnich dwóch lat było Alhambra w Granadzie. Jeśli kiedykolwiek do Hiszpanii jest zdecydowanie MUST SEE miejsce.

Tak więc moja praca domowa jest wykonywane i korekty wrócił z Z. Niestety, jest znacznie więcej czerwonych korekt niż ja zobaczyć na jakiś czas. Boo hoo.

No comments:

Post a Comment