Thursday, January 19, 2012

Good news! Dobra wiadomość!!

I received notice today that my sister has sent three DVD's with old family pictures, documents and original photos of people she doesn't recognize. I'm excited about it and can't wait for them to arrive in 7-10 days because I can finally add pictures to my Piekarczyk side of the family and maybe go deeper into the ancestry of my fathers side of the family.  Next week I'll go to a lawyer and get his advice whether or not it is worth pursuing the confiscated properties that once belonged to the family in southern Poland.
I went for the quarterly blood work to see how I\m doing and next Monday will visit the doctor to get the results of the PSA test.  It's been a year and a half since the treatment and in the last report(three months ago) everything was good. Hope it continues.

Otrzymałem zawiadomienie dzisiaj, że moja siostra wysłał trzy DVD z stare zdjęcia rodzinne, dokumenty i oryginalne zdjęcia ludzi jej nie rozpoznaje. Jestem podekscytowany i nie może czekać na ich przyjazd w ciągu 7-10 dni, ponieważ w końcu mogę dodać zdjęcia na mojej stronie Piekarczyk z rodziny, a być może także głębiej wniknąć w przodków mojej stronie ojców rodziny. W przyszłym tygodniu pójdę do adwokata i uzyskać jego rady, czy warto realizować skonfiskowanych majątków, które kiedyś należały do rodziny w południowej Polska.

Poszedłem do kwartalnego badania krwi, aby zobaczyć, jak I \ m robi i następny poniedziałek będzie odwiedzić lekarza, aby otrzymać wyniki testu PSA. To było półtora roku od leczenia i w ostatnim raporcie (trzy miesiące temu) wszystko było dobre. Nadzieję, że w dalszym ciągu.

No comments:

Post a Comment