Wednesday, December 28, 2011

Day 3-N.C.




Our third day in N.C. we spent talking more and doing a little shopping for food for dinner.  The weather is like spring, 50F, sunny and clear skies.  Finally I got some pictures taken of Eric and I and will do ore later on.

I posted some pictures earlier of cousins who informed me they didn't want them on the internet so I have removed them.  Thank you Anna for telling me.  I should have asked before I posted them. Please excuse my error.

Trzeciego dnia pobytu w NC spędziliśmy więcej rozmawiać i robią małe zakupy żywności na obiad. Pogoda jest jak wiosna, niebo 50F, słoneczna. Na koniec mam kilka zdjęć zrobionych z Eric i ja i zrobi rudy później.


Zamieściłem kilka zdjęć wcześniej kuzynów, którzy poinformowali mnie, że nie chcą ich w internecie, więc muszę usunąć je. Dziękujemy Anna za poinformowanie mnie. Bym poprosił zanim je zamieściły. Przepraszam mój błąd.

No comments:

Post a Comment