Tuesday, August 30, 2011

Surprise.

I made another connection today with a family member, this time all the way from British Columbia.  It happened because of the mutual use of a social network and this morning I was able to chat with her for a half hour. It's always exciting for me to find someone new although I've know about her for some time. She's from my great grandmothers side of the family.  It's really what keeps my interest in genealogy research going, I never know when someone new will contact me.

Zrobiłem kolejne połączenie dziś z członkiem rodziny, tym razem aż z Kolumbii Brytyjskiej. Stało się tak wzajemnego korzystania z sieci społecznych i dziś rano udało mi się porozmawiać z nią przez pół godziny. To zawsze bardzo ekscytujące dla mnie, aby znaleźć kogoś nowego, choć mam o niej wiesz na jakiś czas. Ona jest z mojego wielkiego stronie babcie z rodziny. To naprawdę coś co sprawia, moje zainteresowanie badań genealogicznych dzieje, nigdy nie wiem kiedy ktoś nowy będzie ze mną skontaktować.

No comments:

Post a Comment