Sunday, March 13, 2011

First time.

Yes, it was the first time today that cousin Andrzej, my son Eric and I chatted together at one time in conference on Yahoo Messenger.  It was great.  We talked for about two hours and my son is getting to know cousin Andrzej and his family in Golina.  By the time he comes, my son, to visit Poland he will already know someone here from the family. It's the great thing about the internet, instant communication.

Joan and I stayed at home tonight because I had such a bad headache it took 6 ibuprofen and 3 aspirins to get it finally to go away at 11PM. We wanted to go to the English mass at 7:30PM but at that time I just couldn't see sitting in a cold church with the headache so we stayed at home.  I've been having recurring headaches for the last ten days.

Tak, to był pierwszy raz dzisiaj, że kuzyn Andrzej, mój syn i ja rozmawialiśmy Eric razem w jednym czasie w konferencji na Yahoo Messenger. To było wspaniałe. Powiedzieliśmy przez około dwie godziny, a mój syn jest poznanie kuzyna Andrzej i jego rodziny w Golina. W tym czasie przybywa, mój synu, aby odwiedzić Polska będzie on już wie, że ktoś tu z rodziną. To wielkie rzeczy na temat Internetu, natychmiastowej komunikacji.


Joan i pozostał na noc do domu, bo miałem taki ból głowy ibuprofen zajęło 6 i 3 aspirynę, aby ją w końcu odejść w 11PM. Chcieliśmy, aby przejść do angielskiego masę na 19:30, ale w tym czasie nie mogłem zobaczyć posiedzenia w zimnym kościele z głowy więc zostaliśmy w domu. I już o powtarzające się bóle głowy w ciągu ostatnich dziesięciu dni.

1 comment:

  1. David, please don't risk please see a doctor asap.... it may be early signs of a stroke..

    good luck

    ReplyDelete