Saturday, February 12, 2011

Reconnected.

I knew when I woke up I should have called the office of my interent provider to see if they were open today but I didn't. So I got up,dressed and checked their website. Hours of operation. 9-5 Monday through Friday. Closed on weekends. I went to the support section, wrote an email about my problem and was willing to wait until Monday for an answer. To my shock and surprise, a reply came a few hours later saying they only had the address listed for one computer, my original one and that that address was changed to a second computer, the new one. No record of my wanting to add the old one back into the connection. I replied and told them I was there last Thursday, wrote out a request for the addition and was told it would be done that day. I also said on Friday morning both were working fine but in the afternoon the second laptop could not connect. So I asked them to reconnect it. A reply came and said that maybe there had been a misunderstanding of what to do and they would reconnect the second computer now and check on Monday with customer service to see what happened. So, as of now, both laptops work and I am very satisfied with their quick response.

Wiedziałem, że gdy się obudziłam powinien nazwałem urząd mój interent usługodawcy, czy były one otwarte, ale dzisiaj nie. Więc wstałem, ubrany i sprawdziliśmy ich stronie. Godziny pracy. 05/09 od poniedziałku do piątku. Zamknięte w weekendy. Poszedłem do sekcji wsparcie techniczne, napisał e-mail o mój problem i nie chciał czekać do poniedziałku na odpowiedź. To mój szok i zaskoczenie, odpowiedź nadeszła kilka godzin później, twierdząc, że miał tylko na adres podany na jednym komputerze, mój jeden oryginał i że adres został zmieniony na drugim komputerze, na nowy. Nr zapis moich chcą dodać starego z powrotem do gniazda. I odpowiedział i powiedział im, byłem tam w ostatni czwartek, napisał na prośbę o włączenie i powiedział, byłoby to zrobić w tym dniu. Powiedziałem też w piątek rano oboje pracowali w porządku, ale po południu drugi laptop nie może połączyć. Więc poprosiłem, by go ponownie. Odpowiedź przyszedł i powiedział, że być może doszło do nieporozumienia, co zrobić, a oni podłącz drugi komputer i teraz sprawdzić w poniedziałek z obsługi klienta, aby zobaczyć co się stało. Więc już teraz, zarówno do pracy laptopy i jestem bardzo zadowolona z szybkiej odpowiedzi.

No comments:

Post a Comment