Wednesday, January 12, 2011

Sandy.

Cousin Sandy(Kazmierczak)Drury retired a few years ago and since that time she has had time to pursue her interests in painting.  She took one of the photographs I took on a trip to Wąsowo last year and made it into a painting that I received this morning.  It's look nice.  Sandy is a great granddaughter of Jozef and Ludwika Kazmierczak.  Our grand father was Adam Kazmierczak. She is a first cousin of mine in America.

We had our weekly meeting at Kandulski's with Zbyszek and then came home.  Cousin Krzysztof sent me his genealogy reports so I'm checking mine against his to make sure we are both correct in what we know.  He is more knowledgeable about the Rajewski side of the family so I look to him for many things.

Cousin Sandy (Kazmierczak) Drury emeryturę kilka lat temu i od tego czasu ona miała czas, aby realizować swoje zainteresowania w malarstwie. Wzięła jednym ze zdjęć wziąłem na wycieczkę do Wąsowo w zeszłym roku i dostał się do malarstwa, które otrzymałem dziś rano. To ładnie wyglądać. Sandy jest prawnuczka Józefa i Ludwika Kazmierczak. Nasz dziadek był Adam Kaźmierczak. Ona jest moją kuzynką w Ameryce.

Mieliśmy naszego tygodniowego spotkania w Kandulski jest ze Zbyszkiem, a następnie wrócił do domu. Cousin Krzysztof Mnie posłał swego rodowodu, więc jestem raporty kontroli kopalni przed jego, sprawia, że są poprawne w co wiemy. On jest bardziej wiedzę na temat strony Rajewski rodziny, więc patrzę na niego wiele rzeczy.

No comments:

Post a Comment