Wednesday, January 05, 2011

Lesson and Joan

I had the lesson with Z, mainly working on memory and the use of who, what, why, what kind of and asking questions using them.

Had to buy a little more medicine for Joan because she still hasn't quite beat her cold yet so another bottle of GardloX to help clear it up.  That, and MaxFlu worked for me so I know it will for her also.

We didn't have our weekly meeting with Zbyszek because he had to go to his son's place and it was a good thing because Joan didn't feel like going out.  I was going to stop at Kandulski's and buy a few pastries for her but I forgot my money when I left home.  Too bad :-(

Miałem lekcję z Z, głównie pracujących na pamięć i wykorzystania kto, co, dlaczego, jakie zadawać pytania i korzystania z nich.

Było kupić nieco więcej leku dla Joan, gdyż ciągle nie ma dość bił ją jeszcze tak zimno kolejną butelkę GardloX aby je wyczyścić się. To i MaxFlu pracował dla mnie, więc wiem, że będzie dla niej także.

Nie mieliśmy naszego tygodniowego spotkania ze Zbyszkiem, bo musiałam iść do syna miejsce i była to dobra rzecz, ponieważ Joan nie chciało wychodzić. Miałem zamiar zatrzymać się na Kandulski i kupić kilka ciastek dla niej, ale zapomniałem pieniądze, gdy wyszedłem z domu. Szkoda :-(

No comments:

Post a Comment