Tuesday, April 20, 2010

Police

Granddaughter Nicole Prather April 16, 2010

Uneventful day today except for getting stopped by the police while I was driving. They said I wasn't wearing a seat belt and I had to provide my insurance papers, U.S. driver license and International drivers license. I told them I couldn't speak Polish and after a short time they gave me back my papers and let me go without a ticket. That was nice of them :-)

Tomorrow starts a new adventure in my life and one that I am looking forward to a happy ending.

Joan talked with her daughter for 20 minutes today and found out our granddaughter loves playing music on piano, oboe and guitar. She is able to hear a piece of music and then play it without reading the music. I think that's great for an 11 year old.

Dzień bez powikłań dzisiaj, coraz zatrzymany przez policję, kiedy byłem jazdy. Powiedzieli, że nie miał zapiętych pasów bezpieczeństwa i musiałem dostarczyć moje dokumenty ubezpieczenia, prawo jazdy amerykańskie i międzynarodowe prawo jazdy. Powiedziałem im, że nie mógł mówić polskim i po krótkim czasie dali mi z powrotem moje dokumenty i puścił mnie bez biletu. To było miłe z nich :-)

Jutro zaczyna się nowa przygoda w moim życiu i jestem taki, który czeka na szczęśliwe zakończenie.

Joan rozmawiał z córką przez 20 minut i dziś znaleźć na naszej wnuczki kocha grający muzykę na fortepian, obój i gitarę. Ona jest w stanie usłyszeć utwór muzyczny, a następnie odtworzyć go bez czytania muzyki. Myślę, że to wielki dla 11 rokiem życia.

No comments:

Post a Comment