Tuesday, November 24, 2009

30 days.

WOW!! Only 30 days to Wigilia and Christmas time. Time is flying, seems like only a few months ago we were at cousin Kazia's house and now another one is coming up. Joan and I had a great time last year celebrating at Kazia's house with her family. For me, it was the best Wigilia I had since I was 8 or 9 years old.

Today, gray and cloudy, not much activity in the house or outside. We just stayed home, studied, learned a few more words and Joan baked another apple bread.

ŚWIETNA RZECZ!! Tylko 30 dni do Wigilia i czas Boże Narodzenie. Czas leci, wydaje się jak tylko kilka miesięcy temu byliśmy przy kuzynie domem Kazia i teraz innym jeden podchodzi. Joan i ja miałem wspaniały czas w ubiegłym roku celebrujące przy domu Kazia z jej rodziną. Dla mnie, to był najlepszy Wigilia miałem odkąd byłem 8 albo 9 lat mające.

Dzisiaj, szarość i pochmurny, nie dużo działalności w domu albo na zewnątrz. Właśnie pozostaliśmy do domu, studiowani, nauczyliśmy się kilku więcej słów i Joan upiekła inny chleb jabłka

1 comment:

  1. Don't forget that Thursday is Thanksgiving.

    ReplyDelete