Monday, September 21, 2009

Dumb thing.


Cyclamon is doing well.

Yes, I was thrilled to give cousin Janek a picture of his mother and father with 12 of their 13 children. Only Janek was not in the picture, he was not born at the time of the picture. It has taken me almost 9 years to collect pictures of my grandfathers brothers and sister families. I have them all displayed on one wall. Last Monday I thought it would be a good present for Janek, to give him an enlarged, framed copy of the picture I have.

Unfortunately, I didn't get one made by Friday so I decided to just take the one off of my wall, wrap it up and give it to him. I thought Monday I would just go into my laptop filled with pictures, find the picture and make a copy for myself. That was a BIG mistake.

I've looked through 4000 pictures now, twice, and cannot find the picture so I do not have it, for some reason that I do not know. Now I must write to Janek, ask him to make a copy of his picture and send it to me to once again complete the family pictures. What a disaster!!! It certainly did not make my day.


Tak, byłem przejęty by dać kuzyna Janek zdjęcie jego matki i ojca z 12 z ich 13 dzieci. Tylko Janek nie był w zdjęciu, on nie urodził się w czasie zdjęcia. To wzięło mnie prawie 9 lat by zebrać zdjęcia moich braci dziadków i bliźniaczych rodzin. Mam ich wszystkie pokazane na jednej ścianie. Ostatni poniedziałek pomyślałem, że to byłby dobry prezent dla Janek, by dać go powiększony, kształtował kopię zdjęcia, który mam.

Niestety, nie stawałem się jednego zrobionego do piątku tak zdecydowałem się właśnie zdjąć jedną z mojej ściany, zawinąć to i dać to do niego. Pomyślałem poniedziałek właśnie poszedłbym do mojego laptopa napełnionego z zdjęciami, znajduję zdjęcie i robię kopię dla siebie. To było Poważny Błąd.

Przejrzałem 4000 zdjęć} teraz, dwa razy, i nie mogę znaleźć zdjęcia tak nie mam tego, z jakiejś przyczyny, że nie wiem. Teraz muszę napisać do Janek, poprosić, żeby on robił kopię z jego zdjęcia} i wysłać to do mnie jeszcze raz by uzupełnić zdjęcia rodziny. Jaka katastrofa!!! To na pewno nie zrobiło mojego dnia.

No comments:

Post a Comment