Sunday, May 31, 2009

Rainy.

Rainy and dreary all day today. No trips, no excursions, just stayed home and watched DVD's of a U.S. show called Scrubs. Our friends from England told us about it and had several series on DVD'd which they have given to us to watch until the next time we meet, sometime in July.

I felt tired the last two days and actually took a nap today from 1PM to 5PM. Last Friday on our walk down Paderewskiego street I felt a little twinge in my back in the same spot as before. Saturday I woke up and the twinge has turned into a little ache and today it has not gone away. I don't have any idea why it has returned.


Deszczowy i posępny cały dzień dzisiaj. Żadne podróże, żadne wycieczki, właśnie pozostały do domu i obserwowały DVD amerykańskiego pokazu nazwał Zagajniki. Nasi przyjaciele z Anglii powiedzieli nam o tym i mieli kilka serii na DVDwould, który oni dali do nas by oczekiwać aż do na drugi raz spotykamy się, kiedyś w lipcu.

Poczułem się zmęczony poprzednie dwa dni i faktycznie wziąłem drzemkę dzisiaj od 1PM do 5PM. W zeszły piątek na naszym spacerze na dół Paderewskiego ulica poczułem trochę kłucia w moich plecach w tym samym miejscu jak przedtem. Sobota budziłem się i kłucie zamieniło się w trochę bólu i dzisiaj to nie odeszło. Nie mam żadnej pojęcia dlaczego to zwróciło.

No comments:

Post a Comment