Friday, April 17, 2009

Empik

I had to search for a present for cousin Marciń's party tomorrow so I went to Empik. Empik is kind of like Borders bookstores in the U.S. Books, music, DVD's, magazines, they carry them all. There's several of them in Poznań so I went to the one at Plac Wolnośći. I walked in, looked around and found what I wanted.

Second day of shots, still not feeling any difference. We'll, maybe, where I'm getting the shots.
:-)


Musiałem przeszukać dla prezentu dla kuzyna Marciń jutro przyjęcia, tak poszedłem do Empik. Empik jest uprzejmy z jak księgarnie Granic w amerykańskich Książkach, muzyce, DVD, magazynach, oni noszą {przewożą} ich wszystkie. Są kilku z nich w Poznań tak poszedłem do jednego w Plac Wolnośći. Wszedłem, wyglądany dookoła i znalazłem co chciałem.

Drugi dzień strzał, jeszcze nie czując jakąkolwiek różnicę. Będziemy, być może, gdzie dostaję strzały.
:-)

No comments:

Post a Comment