Wednesday, February 11, 2009

Cousin Bernice and Lentil soup




Interesting evening! I had my first Instant Messenger conversation with webcam to cousin Bernice Paulinski. She lives in Florida and has given me a lot of information and pictures about my Kazmierczak side of my family. Her father was my grandfathers older brother and we have been corresponding since 2003. We've never met and this was the first time we saw "live" pictures of each other. Unfortunately we couldn't get the audio to work but it was still exciting to see her. She will be 93 years young tomorrow.

Joan made the lentil soup and it was delicious.

Interesujący wieczór! Miałem moją pierwszą Nagłą Posłańca rozmowę z kamerą do kuzyna Bernice Paulinski. Ona mieszka w Florydzie i dała mi dużo informacji i zdjęcia o mojej Kazmierczak stronie mojej rodziny. Jej ojciec był moi dziadkowie starszy brat i odpowiadaliśmy od 2003. Nigdy nie spotkaliśmy i to był pierwszy czas widzieliśmy "żywe" zdjęcia siebie nawzajem. Niestety nie moglibyśmy stawać się, żeby audio pracował ale to jeszcze ekscytowało zobaczyć ją. Ona będzie 93 latami młodym jutro.

Joan zrobiła zupę soczewicy i to było wyborne.

No comments:

Post a Comment