Thursday, October 02, 2008

Osiedle Autumn




We finally finished cleaning the flat on this mostly sunny day so I wanted to take some autumn pictures. Maple and oak trees are not the dominant trees here so we had to go to Winogrady and Osiedle Przyjażni to find some colors. There is a nice small park there that I saw last Monday so I wanted to return while the sun was out and the trees still had their leaves. It was a nice day for a walk and picture taking. I took Winogrady street back home and discovered they are replacing the tram tracks. As you can see with construction firms, 4 guys standing around and 1 guy working, just like in the U.S. More pictures are in the Slideshow.

Cousin Luka sent some pictures of her daughter, Rózia, in her school uniform. She's in first grade(by U.S. standards) and is already having English classes. Her first English test was today. I'm sure she did well.

W końcu skończyliśmy czyszczenie mieszkania w tym przeważnie słonecznym dniu tak chciałem zrobić kilka zdjęć jesieni. Klon i dęby nie są panujące drzewa tutaj tak musieliśmy pójść do Winogrady i Osiedle Przyjażni by znaleźć kilka kolorów. Jest miły mały park tam, że zobaczyłem ostatni poniedziałek tak chciałem wrócić podczas gdy słońce było poza i drzewa jeszcze miały ich liście. To był miły dzień dla spaceru i fotografii. Wziąłem Winogrady uliczny tylny dom i odkryłem, że oni zastępują ślady tramwaju. Jak możesz zobaczyć z firmami budowy , 4 facetami stojącymi dookoła i 1 facet pracujący, właśnie jak w Stanach Zjednoczonych Więcej zdjęć są w Pokazie slajdów.

Kuzyna Luka wysłał kilka zdjęć jej córki, Rózia, w jej szkolnym uniformie. Ona jest w pierwszym stopniu(przez amerykańskie standardy) i już ma angielskie klasy. Jej pierwszy angielski test był dzisiaj. Jestem pewny, że ona zrobiła dobrze.

3 comments:

  1. Anonymous3:08 PM

    Rzeczywiście w polskiej jesieni można się zakochać, ale w takiej pięknej, ciepłej, słonecznej, kolorowej, jak z Twoich zdjęć. Bo takiej, jak dzisiejsza, to nie lubię. W takie dni marzy mi się hawajska plaża. Zrobiłeś naprawdę cudowne zdjęcia. Pozdrawiam :-)
    P.s. Zapraszam na mój nowy blog.

    ReplyDelete
  2. Proszę wyślij mi ciebie nowy blog URL.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:23 PM

    Witam ponownie. Mój nowy adres to: http://niteczki-koriny7.bloog.pl/ Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.

    ReplyDelete