Wednesday, October 24, 2007

Meeting

I had a interesting meeting today with a friend of Zybysezk's.. He owns a software company on Dąbrowskiego Street and I went to meet him to see if I could be of any assistance to him or he to me. We spent about two hours talking about his company and he introduced me to his son who also works at the company. The took me around to the different departments and introduced me to several people. I'm not really looking for a job but if something were interesting enough I would consider a few days a week. We talked about politics, Poland and it's future. He is of the opinion that the election results would be good for Poland and it would make more progress for business. I was very impressed by the kindness of this man and I think working with him would be a good thing if we can find some mutual reason. Only time will tell.

In the next day or so Joan and I are going to look at the Fiat Panda and Volkswagen Polo as a possible choice of cars. The Fiat is a 2006 for 22,000 zl and the Polo is a 2003 for 19,000 zl. I want to drive them both before we make our choice.

The day again was gray, cloudy and chilly. The sun is on vacation it seems now and I'm waiting for it's return.


Miałem zainteresowanie spotkania dzisiaj z przyjacielem Zybysezk.. On posiada spółkę oprogramowania na Dąbrowskiego Ulicy i poszedłem spotkać go by zobaczyć jeżeli mógłbym być jakiejkolwiek pomocy do niego albo on do mnie. Wydaliśmy około dwu godzin mówiących o jego spółce i on wprowadził mnie do jego syna, który też pracuje przy spółce. Wziął mnie dookoła do różnych działów i wprowadził mnie do kilku ludzi. Naprawdę nie szukam pracy ale gdyby coś interesowało dość rozważyłbym kilka dni tydzień. Powiedzieliśmy o polityce, Polska i to jest przyszłe. On jest opinii, którą wyniki wyborów byłby dobry dla Polski i to zrobiłoby więcej postępu dla biznesu. Byłem bardzo zachwycony przez dobroć tego człowieka i myślę pracowanie z nim byłoby dobra rzecz jeżeli możemy znaleźć trochę wzajemnego rozsądku. Tylko czas opowie.

W następnym dniu albo tak Joan i ja mają popatrzeć na Fiat Pandę i Volkswagen Polo jak możliwy wybór samochodów. Fiat jest 2006 dla 22,000 zl i Polo jest 2003 dla 19,000 zl. Chcę kierować nimi obojgiem zanim zrobimy nasz wybór.

Dzień znowu był szarość, pochmurna i chłodny. Słońce jest na wakacjach to wydaje się teraz i czekam na to jest powrót.

No comments:

Post a Comment